luni, 27 august 2012

Asteapta...

Te-am chemat Isus Iubit,
Te-am chemat cu rugi fierbinti.
Si cu-un foc  tot mai aprins
Sa vad a Ta Splendoare!

Te-am chemat in miez de noapte!
Si-am dorit doar un raspuns....
Iar Tu cu glasu-Ti dulce
Mi-ai spus atat: ASTEAPTA!

S-astept? Cat sa astept?
Caci incercarea-i foarte grea
Iar marea lumii spumega intruna
Si eu sunt mult prea slab.....

Doar un raspuns
 Eu imi doream 
Sa-mi spui sa merg...
Si cand sa stau...!

M-ai invatat s-astept....
Sa stau doar langa Tine
Caci Tu Iubit Isus 
Nicicand nu ma vei parasi!

Te-ai coborat atunci la mine...
Si m-ai gasit plangand Isus
Plangand cu lacrimi si suspine...
Si Tu mi-ai spus: Copilul meu iubit Asteapta!

Mi-ai spus cu vocea Ta senina: Ai vrut sa vezi un semn? O voce?
Asta e tot ce iti doreai?
As fi putut sa clatin muntii!
Sa fac minuni la care nu visai!

De ti-As fi dat un semn...
Tu nu M-ai fi cunoscut!
Si-a Mea Putere tu nicicand
N-ai fi vazut-o!

Deci,fiul meu, treci prin credinta, gandind la zilele senine
Stiind ca cel mai mare dar este sa Ma-ntalnesti pe Mine!
Chiar daca nu gasesti raspunsuri si viata pare prea nedreapta
Sa-ti amintesti ca sunt cu tine chiar si atunci cand spun: Asteapta!"

Un comentariu: